Cosa hè un prato simulatu è chì sò u so usu?

I prati simulati sò divisi in prati simulati stampati à iniezione è prati simulati tessuti secondu i prucessi di produzzione.U prato di simulazione di iniezione aduprendu un prucessu di iniezione, induve e particelle di plastica sò estruse in u moldu in una volta, è a tecnulugia di curvatura hè aduprata per piegà u prato, in modu chì e foglie d'erba sò spartuti in modu uniforme è distribuiti uniformemente, è l'altezza di u prato. foglie erba hè cumplettamente unificata.Adatta per kindergartens, campi sportivi, balconi, verde, sabbia è altre zone.I prati tessuti sò fatti di fibre sintetiche chì s'assumiglia à foglie d'erba, incrustati in sustrati tessuti, è rivestiti cù un revestimentu di fissazione in u spinu per creà prati simulati nantu à campi sportivi, spazii di divertimentu, campi di golf, pavimenti di giardinu è pavimenti verdi.

微信图片_202303141715492

Scopu applicabile di u prato simulatu

 

Campi di football, campi di tennis, campi di basket, campi di golf, campi di hockey, tetti di edifici, piscine, cortili, centri di daycare, alberghi, campi di pista è altre occasioni.

 

1. Prato simulatu per vede:In generale, sceglite un tipu cù culore verde uniforme, foglie fini è simmetriche.

 

2. Turf simulation Sports: Stu tipu di turf di simulazione hà una larga varietà di tipi, di solitu una struttura di maglia, chì cuntene riempitivi, resistenti à u passu, è hà un certu rendimentu di cushioning è prutezzione.Ancu l'erba artificiale ùn hà micca a funzione aerobica di l'erba naturale, hà ancu certe funzioni di fissazione di a terra è di prevenzione di a sabbia.Inoltre, l'effettu protettivu di i sistemi di prato simulatu nantu à e cascate hè più forte di quellu di i prati naturali, chì ùn sò micca affettati da u clima è anu una longa vita di serviziu.Per quessa, hè largamente utilizatu per a stallazione di campi sportivi cum'è campi di football.

 

3. Prato simulazione di riposu:Pò esse apertu per l'attività outdoor cum'è u riposu, u ghjocu è a caminata.In generale, varietà cù una alta tenacità, foglie fini è resistenza à u trampling ponu esse selezziunati.


Tempu di post: May-05-2023