Comu sceglie un prato artificiale?Cumu mantene i prati artificiali?

Cumu sceglie un prato artificiale

1. Fighjate a forma di u filu d'erba:

 

Ci sò parechji tippi di seta d'erba, cum'è a forma di U, a forma di M, a forma di diamante, cù o senza steli, etc. U più largu di l'arba, più materiali sò usati.Se u filu di grassu hè aghjuntu cù un troncu, indica chì u tipu è a resilienza sò megliu.Di sicuru, u più altu u costu.U prezzu di stu tipu di prato hè di solitu abbastanza caru.U flussu coherente, liscio è liberu di fibri di grass indica una bona elasticità è durezza di e fibre di grass.

 

2. Observe u fondu è u spinu:

 

Se u spinu di u prato hè neru è s'assumiglia un pocu cum'è linoleum, hè un adesivu universale di stirene butadiene;S'ellu hè verde è s'assumiglia à a pelle, allora hè un adesivu di supportu SPU più altu.Se u tela di basa è l'adesivu parenu relativamente grossu, in generale indica chì ci sò assai materiali utilizati, è a qualità hè relativamente bona.Se parevanu magre, a qualità hè relativamente povera.Se a capa adhesiva nantu à u spinu hè distribuitu uniformemente in u gruixu, cù un culore consistente è senza filtrazione di u culore primariu di seta d'erba, indica una bona qualità;Un spessore irregolare, una differenza di colore e una perdita di colore primario di seta d'erba indicano una qualità relativamente povera.

3. Touch Grass Silk Feel:

 

Quandu a ghjente toccu l'erba, di solitu bisognu di verificà s'ellu l'erba hè dolce o micca, s'ellu si sente cunfortu o micca, è sentenu chì un prato suave è cunfortu hè bonu.Ma in fattu, à u cuntrariu, un prato suave è cunfortu hè u pratu peghju.Semu devi esse nutatu chì in l'usu di ogni ghjornu, i prati sò pisati cù i pedi è raramenti venenu in cuntattu direttu cù a pelle.Solu i fibri di grass dura sò forti è anu una grande resistenza è resistenza, è ùn sò micca facilmente cascate o si sguassate s'ellu hè calatu per un bellu pezzu.Hè assai faciule di fà a sita d'erba mossa, ma hè assai difficiuli di ottene a dritta è l'elasticità alta, chì esige veramente alta tecnulugia è costu altu.

 

4. Pulling Grass Silk per vede a resistenza di pullout:

 

A resistenza à tirà fora di u prato hè unu di l'indicatori tecnichi più impurtanti di u prato, chì pò esse misurata apprussimatamente tirando i filamenti d'erba.Pinzate un gruppu di fili d'erba cù i vostri dita è tirali fora cù forza.Quelli chì ùn ponu esse tirati fora à tutti sò generalmente i megliu;I sporadici sò stati tirati fora, è a qualità hè ancu bona;Se più fili d'erba pò esse tiratu fora quandu a forza ùn hè micca forte, hè in generale di qualità povira.U prato di supportu adesivu SPU ùn deve esse tiratu da l'adulti cù 80% di a forza, mentre chì l'estirene butadiene pò generalmente sbuchjarà un pocu, chì hè a differenza di qualità più visibile trà i dui tipi di supporti adesivi.

 

5. Testa l'elasticità di a pressa di filu d'erba:

 

Pone u prato nantu à a tavula è pressu cù forza cù a palma di a manu.Se l'erba pò rimbursà significativamente è restaurà u so aspettu originale dopu a liberazione di a palma, indica chì l'arba hà una bona elasticità è durezza, è u più ovvi u megliu a qualità;Press u prato assai cù un ughjettu pisanti per uni pochi di ghjorni o più, è poi l'aria in u sole per dui ghjorni per osservà a forza di a capacità di u prato per restaurà u so aspettu originale.

 

6. Sbuccia u spinu:

 

Pigliate u prato verticalmente cù e duie mani è strappate cù forza a spalle cum'è carta.S'ellu ùn pò micca esse strappatu in tuttu, hè definitu u megliu;Difficile à strappare, megliu;Facile à strappare, di sicuru micca bè.In generale, l'adesivu SPU pò appena strappare sottu 80% di forza in adulti;U gradu à quale l'adesivu di stirene butadiene pò strappare hè ancu una diffarenza notevuli trà i dui tipi di adesivi.

微信图片_20230515093624

 

Punti per attentu à a scelta di turf artificiale

1, materie prime

 

E materie prime per i prati artificiali sò principalmente polietilene (PE), polipropilene (PP) è nylon (PA).

 

1. Polietilene (PE): Hà un costu più altu, un sensu più suave, è un aspettu più simili è un rendimentu sportivu à l'erba naturale.Hè largamente accettatu da l'utilizatori è hè attualmente a materia prima di fibra di erba artificiale più usata in u mercatu.

 

2. Polypropylene (PP): Fibra di grassu hè relativamente dura, è a fibra simplice hè generalmente adattata per l'usu in campi di tennis, campi di ghjocu, piste, o decorazioni.A so resistenza à l'usura hè ligeramente peghju di u polietilene.

 

3. Nylon: hè a prima materia prima di fibre di grass artificiale è u megliu materiale di prato artificiale, chì appartene à a prima generazione di fibre di grass artificiale.Nylon turf artificiale hè largamente utilizatu in i paesi sviluppati cum'è i Stati Uniti, ma in Cina, a quotazione hè relativamente alta è a maiò parte di i clienti ùn pò micca accettà.

 

2, u fondu

 

1. Lana sulfurizzata PP tissutu fondu: Durable, cù una bona prestazione anti-corrosion, bona aderenza à cola è filu erba, facile à assicurà, è prezzu trè volte più altu ch'è PP parti tissuti.

 

2. PP tissutu fondu: prestazione media cù forza di ubligatoriu debule.Glass Qianwei Bottom (Grid Bottom): L'usu di materiali cum'è a fibra di vetru hè utile per aumentà a forza di u fondu è a forza di ubligatoriu di fibre d'erba.

IMG_0079


Tempu di Post: 17-May-2023