2023 Guangzhou Simulation Plant Exhibition

U 2023 Asian Simulated Plant Exhibition (APE 2023) si terrà da u 10 à u 12 di maghju di u 2023 in a China Import and Export Fair Exhibition Hall in Pazhou, Guangzhou.Questa mostra hà u scopu di furnisce una piattaforma è un palcuscenicu internaziunale per l'imprese per mostrà a so forza, a prumuzione di a marca, a visualizazione di i prudutti è e negoziazioni cummerciale.Hè previstu di invità 40000 cumpratori è espositori da 40 paesi è regioni per furnisce servizii di piattaforma.

 

2023 Guangzhou Asia International Simulation Plant Exhibition

 

Simultaneamente tenutu: Asia Landscape Industry Expo / Asia Flower Industry Expo

 

Tempu: 10-12 di maghju 2023

 

Locu: Salone d'Esposizione per l'Importazione è l'Esportazione di Commodity in Cina (Pazhou, Guangzhou)

 

Scopu di l'esposizione

 

1. Fiori simulati: fiori di seta, fiori di seta, fiori di velluto, fiori secchi, fiori di lignu, fiori di carta, arrangii di fiori, fiori di plastica, fiori tirati, fiori in manu, fiori di nozze, etc.

 

2. Piante simulate: simulation tree series, simulation bambù, simulation grass, simulation lawn series, simulation plant wall series, simulation potted plants, orticultural landscapes, etc;

 

3. Suministre di sustegnu: equipamentu di fabricazione, materiali di pruduzzione, forniture di arrangiamenti di fiori (buttiglie, lattine, vetru, ceramica, artisgiani di lignu), etc.

 

Organizatore:

 

L'architettura di u paisaghju è l'associazione di u paisaghju ecologicu di a pruvincia di Guangdong

 

Càmera di Cummerciu Provinciale di Guangdong

 

Guangdong Hong Kong Cooperazione Economica è Cummerciu Associazione di Promozione di Scambio

Unità d'impresa:

 

Supportatu da:

 

Associazione australiana di l'industria di l'orticultura è u paisaghju

 

Associazione Tedesca di l'Industria di u Paesaghju

 

Associazione Giapponese di Esportazione di Fiori

 

Panoramica di l'esposizione

 

Simulate e piante per abbellisce a vita cù l'arti.Cambia a casa è l'ambiente attraversu a forma, l'articuli è e cumminazzioni, dotendu cusì u travagliu è a vita di bellezza.

 

Nta l'ultimi anni, per via di cambiamenti è miglioramenti in l'ambienti interni di e case di e persone è i posti di travagliu, è dinò a creazione è a dicurazione di lochi scenici all'apertu, u mercatu di i cunsumatori di e piante simulate hè in espansione ghjornu per ghjornu.In u risultatu, l'industria di fabricazione di piante simulate di a Cina hà sviluppatu rapidamente, cù un numeru crescente di categurie di prudutti è a qualità artistica continuamente migliurà.Cù l'espansione cuntinuu di a dumanda in u mercatu di e piante simulate, a ghjente dumanda chì e piante simulate sò bassu di carbonu è amichevuli di l'ambiente, mentre chì ancu pienu d'arti.Questu ùn solu prupone una dumanda più alta per u prucessu di produzzione di e piante simulate, ma dinò una dumanda più alta per l'estetica artistica di e piante simulate.L'enorme dumanda di i cunsumatori è l'ambiente favurevule di u mercatu anu datu l'origine à l'Exhibition Plant Simulation Asian, chì furnisce una piattaforma di visualizazione è cummerciale per u mercatu.

 

Attività simultanee

 

Esposizione di u paisaghju di l'Asia

 

Expo di l'industria di l'Asia di i Fiori

 

Prestazione Internaziunale di l'Arrangement Fiori

 

Flower Shop + Forum

IMG_9151 IMG_9162

Vantaghji di mostra

 

1. Vantaghji geografichi.Guangzhou, cum'è l'avanti è a finestra di a riforma è l'apertura di a Cina, hè vicinu à Hong Kong è Macao.Hè una cità domestica ecunomica, finanziaria, culturale è centru di trasportu, cù una industria di fabricazione sviluppata è una vasta copertura di u mercatu.

 

2. Vantaghji.U Gruppu Hongwei combina 17 anni di sperienza di mostra è vantaghji di risorse, mantenendu u cuntattu cù più di 1000 punti di vendita tradiziunali è media, è ottene una promozione efficace di l'esposizione.

 

3. Vantaghji internaziunali.Hongwei International Exhibition Group hà cooperatu cù più di 1000 istituzioni internaziunali è naziunali per internazionalizà cumplettamente a mostra è coinvolge cumpratori domestici è stranieri, gruppi di cummerciale è squadre d'ispezione in l'acquistu di l'esibizioni.

 

4. Vantaghji di attività.À u listessu tempu, a 14th Asian Landscape Expo 2023, a 14th Asian Flower Industry Expo 2023, u foru di l'architettura di u paisaghju è u foru di cuncepimentu ecologicu di u paisaghju, u spettaculu internaziunale di arrangiamenti di fiori, a cunferenza "2023 China Flower Shop +", è a D-tip internaziunale. mostra d'arte fiore sò stati urganizati à scambià spirienza, discutiri i prublemi, allargamentu di cuntatti, è cuopere cù l'altri nantu à u palcuscenicu per prumove inseme u sviluppu di l'industria.


Tempu di Postu: Apr-10-2023